برگزاری رویداد فرصت های شغلی نوین

برگزاری رویداد فرصت های شغلی نوین

 
 
"رویداد فرصت های شغلی نوین" توسط شرکت توسعه فناور ورنا سگال مرکز رشد واحدهای فناور طبس، کمیته امداد امام خمینی (ره) طبس و شرکت مشاور کسب و کار کارزاد در تاریخ 18 اسفند ماه 1401 در سالن همایش های میقات الرضا طبس برگزار گردید.

"رویداد فرصت های شغلی نوین" توسط شرکت توسعه فناور ورنا سگال مرکز رشد واحدهای فناور طبس، کمیته امداد امام خمینی (ره) طبس و شرکت مشاور کسب و کار کارزاد در تاریخ 18 اسفند ماه 1401 در سالن همایش های میقات الرضا طبس برگزار گردید.

رویداد با ثبت نام بیش از ۱۰۰ نفر از جامعه هدف (افراد بالای ۱۸ سال و زیر ۳۵ سال و مدرک تحصیلی دیپلم به بالا) از طریق سایت karzad.ir/events/sw1401 انجام پذیرفت. افتتاحیه رویداد با سخنرانی جناب آقای رفیعی آغاز گردید. در مرحله بعد کارگاه آموزشی توسعه مهارت های فردی و ترسیم مسیر شغلی توسط مهندس محمد حسین اخوان صفار دبیر مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی کارزاد در دو ساعت انجام شد و شرکت کنندگان ترجیحات خود را با انجام تست شخصیت شناسی شناسایی کردند.

 بعد از کارگاه از ساعت یازده و ربع به مدت یک ساعت سخنرانی مشترک ۴ نفر از کارآفرینان شاخص کشوری در حوزه صنایع دستی، غذایی و صنعتی برگزار گردید. در این بخش جناب آقای مهندس احراری از مشهد مقدس، جناب آقایان مجید و علی حاجی حسینی از اردکان و جناب آقای مهندس قدمگاهی از نیشابور سخنرانی کرده و ایده های نو و فرصت های شغلی با سرمایه مورد نیاز اندک به متقاضیان را ارائه نمودند. همچنین در این پنل متقاضیان با چندین شغل خانگی با سرمایه زیر پانصد میلیون ریال و نحوه اجرای آن آشنا شدند.

رویداد جهت اقامه نماز و صرف ناهار به مدت ۴۵ دقیقه تعطیل شد و بعد از آن پنل انتقال تجربه با دعوت از ۵ نفر از کارآفرینان برتر شهرستان آغاز گردید. در این پنل جناب آقای مهندس ناظمی مدیرعامل شرکت دانش بنیان پویانگار ویرا وبنیانگزار استارت آپ ویدیتور، جناب آقای دکتر عابدزاده عضو شورای مرکز رشد طبس و مدیرگروه MVM و سایپا و کارآفرین، مهندس علوی طبسی سرمایه گذار و مشاور کسب و کار، مهندس عبدی بنیانگزار فاپول و مدیر مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی کارزاد و همچنین خانم عباسپور صاحب برند چرم عباسپور تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند.

شرکت کنندگان در رویداد در این پنل که به مدت یک ساعت به طول کشید با تجربه های شکست و تجربه های موفق در طول کسب و کار و همچنین با راهکار ها و توضیحات مورد نیاز برای شروع کسب و کار و کارآفرینی آشنا شدند.

در ادامه به مدت یک ربع نحوه همکاری در طرح های ارائه شده به متقاضیان معرفی گردید و سپس راهبران شغلی به مدت ۳ ساعت به صورت ارائه آسانسوری طرح های خود و نحوه همکاری را ارائه نموده و سپس به صورت چهره به چهره با متقاضیان در خصوص جزئیات طرح، فرصت های شغلی و میزان درآمد آن پرداختند. در نهایت با تکمیل فرم انتخاب فرصت های شغلی و تحویل به دبیرخانه رویداد پایان یافت.

در پایان رویداد حدود ۵۰ فرم انتخاب فرصت شغلی توسط متقاضیان تحویل دبیرخانه گردید و بدیهی است در اولین فرصت با جمع بندی فرم ها و بررسی نهایی متقاضیان به راهبران با هماهنگی کمیته امداد خمینی ره طبس توسط شرکت مجری معرفی خواهند شد و شروع به آموزش و فعالیت خواهند نمود.

در حاشیه رویداد با طرح سوال از متقاضیان از محتوای ارائه شده هدیه های نقدی تقدیم ۸ نفر گردید. همچنین به اولین، جوان ترین و مسن ترین ثبت نام کننده، کارت هدیه تقدیم شد.  لیست طرح های ارائه شده و راهبران در ادامه قابل مشاهده هستند.

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

برگزاری وبینار معرفی سامانه "جان" (جریان اقتصادی نوین)
همایش کسب درآمد – ویژه بانوان
رویداد حل مسئله صنعتی شو
فراخوان کارگزاری فن بازار منطقه ای خراسان جنوبی