گسترش همکاری مرکز رشد واحدهای فناور طبس با پژوهشسرای پروفسور حسابی طبس

گسترش همکاری مرکز رشد واحدهای فناور طبس با پژوهشسرای پروفسور حسابی طبس

 
جلسه هیات امنای پژوهشسرای پروفسور حسابی طبس در تاریخ 26 فروردین ماه سال جاری، در محل معاونت اداره کل آموزش و پرورش طبس، با حضور مدیر مرکز رشد واحدهای فناور طبس و چند تن دیگر از مسئولین شهرستان برگزار گردید.

در جلسه هیات امنای پژوهشسرای پروفسور حسابی طبس، اعضا به بررسی برنامه‌های آتی این مرکز پژوهشی و آموزشی پرداختند. این برنامه‌ها شامل برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های پژوهشی در زمینه‌های مختلف مانند علوم پایه، فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، تحقیقات علمی و موضوعات دیگر مرتبط با پژوهش و آموزش است.
همچنین، اعضا در این جلسه به بحث و تبادل نظر در مورد مسائل و چالش‌هایی که در راه تحقق اهداف پژوهشسرا وجود دارند، پرداختند. از جمله این چالش‌ها می‌توان به تامین بودجه، جذب نیروی انسانی متخصص و کارآمد، تجهیزات و امکانات پژوهشی و آموزشی و دسترسی به منابع و مقالات علمی برای پژوهشگران و دانش‌آموزان اشاره کرد.

در ادامه آقای نظریان، رییس پژوهشسرا، در این جلسه به معرفی و توضیح فعالیت‌های این مرکز در سال گذشته پرداختند. ایشان در این مراسم، به طور خاص در مورد آموزش حداکثری نرم افزار Scratch Junior به دانش‌آموزان و معلمان شهرستان توضیحاتی ارائه نمودند.

در پایان جلسه ، مدیران این پژوهشسرا و مرکز رشد طبس در مورد همکاری‌های بین این دو مرکز صحبت نمودند. در این بخش از جلسه، مدیران دو مرکز تصمیم بر گسترش همکاری‌های خود گرفتند و تلاش کردند تا با همکاری و تبادل دانش و تجربه، امکانات و امکانات پژوهشی و آموزشی هر دو مرکز را بهبود بخشند و بهترین نتایج را در زمینه پژوهش و آموزش در شهرستان طبس به دست آورند. این همکاری‌ها شامل برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک، تعامل بین اعضای دو مرکز و انتقال دانش و تجربه بین آنها می‌شود.

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

برگزاری وبینار معرفی سامانه "جان" (جریان اقتصادی نوین)
همایش کسب درآمد – ویژه بانوان
رویداد حل مسئله صنعتی شو
فراخوان کارگزاری فن بازار منطقه ای خراسان جنوبی