برگزاری جلسه ارزیابی متقاضیان ورود به مرکز رشد و ارتقاء به دوره رشد

برگزاری جلسه ارزیابی متقاضیان ورود به مرکز رشد و ارتقاء به دوره رشد

در تاریخ دهم تیر ماه 1401، مرکز رشد طبس با همکاری داور و ارزیاب محترم، اقای دکتر حسن صادق زاده، عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور طبس، جلسه‌ای ارزیابی و داوری علمی طرح های متقاضی را برگزار کرد. این جلسه با هدف داوری متقاضیان ارتقا از دوره رشد مقدماتی به دوره رشد، و همچنین متقاضیان ورود با مرکز رشد طبس، برگزار شد.

آقای یعقوبی مقدم، نماینده آکادمی زبان زفو، از متقاضی ارتقا از دوره رشد مقدماتی به دوره رشد بود که به سوالات ارزیاب محترم پاسخ های مناسب را ارائه نمود.

همچنین، خانم شفاهی و اقای قاضی زاده، بنیانگذاران گالری گاتریا نیز به عنوان متقاضیان ورود به مرکز رشد طبس پاسخگوی سوالات آقای دکتر صادق زاده بودند.

قطعا پس از اعلام نظر جناب آقای دکتر صادق زاده به اعضای شورای پذیرش و برگزاری جلسه رسمی شورا نتیجه قطعی درخواست متقاضیان به آن ها اعلام خواهد شد.

 جلسه‌ای که به منظور ارزیابی و ارتقاء پتانسیل کسب‌وکارها برگزار شد، نقطه شروع جدیدی برای افراد حاضر بود. مرکز رشد طبس، همچنان به عنوان یکی از پیشروهای توسعه کسب‌وکارهای نوپا و ارتقاء کسب‌وکارها در این منطقه می‌نماید و از ارائه پشتیبانی‌های لازم به کسب‌وکارهای نوپا و نوآورانه برای ایجاد رشد و پویایی در اقتصاد منطقه ایمن است.

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

برگزاری وبینار معرفی سامانه "جان" (جریان اقتصادی نوین)
همایش کسب درآمد – ویژه بانوان
رویداد حل مسئله صنعتی شو
فراخوان کارگزاری فن بازار منطقه ای خراسان جنوبی