عبدی، نماینده واحدهای فناور طبس در دیدار با استاندار خراسان جنوبی، خواستار توجه بیشتر به واحدهای فناور شهرستانی

عبدی، نماینده واحدهای فناور طبس در دیدار با استاندار خراسان جنوبی، خواستار توجه بیشتر به واحدهای فناور شهرستانی

روز یکشنبه 4 اردیبشهت 1401، در نشستی صمیمی واحدهای فناور استان خراسان جنوبی صحبت های خود را با استاندار این استان آقای دکتر قناعت مطرح نمودند. این جلسه به همت پارک علم و فناوری استان خراسان جنوبی و استانداری خراسان جنوبی برگزار گردید و فرصتی مناسب بود تا واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان ارتباط نزدیکتری با استاندار و مسئولین استانی پیدا نمایند.

در این نشست مدیران مراکز رشد شهرستانی استان خراسان جنوبی و نمایندگانی از واحدهای فناور هر مرکز حضور داشتند. که از مرکز رشد طبس آقایان عبدی و عبدیان از مدیران واحدهای فناور به همراهی آقای سجادی، مدیر مرکز رشد واحدهای فناور طبس حضور بهم رسانده بودند.

آقای عبدی، بنیانگذار استارت آپ فاپول و مدیرعامل شرکت خلاق بنیان توسعه فناور ورنا سگال، در این دیدار ضمن تشکر از آقای استاندار جهت فراهم آوردن این فرصت، همکاری و مساعدت بیشتر مدیران و مسئولان استان و شهرستان در امور مربوط به واحدهای فناور بویژه در امور زیرساختی را خواستار شد. او از کمبود قضای استقرار در مرکز رشد واحدهای فناور طبس گفت، که موجب شده تعداد زیادی از متقاضیان امکان استقرار در این مرکز را پیدا ننمایند.

وی همچنین افزود با توجه به نوپا بودن اکثر واحدهای فناور امیدوار است تا مسئولین راهکاری جهت کاهش مشکلات این واحدها در مورد حق بیمه کارکنانشان بیاندیشند. او در این رابطه به این نکته اشاره کرد که توانسته از طریق وب سایتش برای حدود 9000 کاربر عضو خود ایجاد درآمد نماید.

آقای عبدی فناور برتر استان در سال 1399، در ادامه صحبت هایش از روسای دانشگاه ها و مراکز آموزشی نیز درخواست نمود تا دانشچویان کارآمد خود را جهت گذراندن دوره کارآموزی به سوی واحدهای دانش بنیان مستقر در مراکز رشد سوق دهند.

در ادامه این دیدار مدیران تعدادی دیگر از واحدهای فناور سخنرانی نموده و به بیان مشکلات خود پرداختند.

مهمترین خروجی این جلسه نیز تشکیل کارگروهی متشکل از نمایندگان واحدهای فناور و کارشناسان استانداری و دیگر ادارات بود تا بطور مستمر مشکلات این واحدها را بررسی نموده و جهت رفع آن ها راه حل ارائه نمایند.

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

برگزاری وبینار معرفی سامانه "جان" (جریان اقتصادی نوین)
همایش کسب درآمد – ویژه بانوان
رویداد حل مسئله صنعتی شو
فراخوان کارگزاری فن بازار منطقه ای خراسان جنوبی